ساعت 15 رفتم واحد MTBE مبدل E-3005

گزارش کار دوشنبه 27 شهریورماه 1396

  1. کار روی  lift track- FD-5-03 رو شروع کردم سیستم خنک کننده تخلیه و جوهر نمک اضافه شد تا رسوبات و جرم های داخلی تمیز شوند ( برای نتیجه بهتر ؛ لازمه که همراه جوهر نمک آب گرم اضافه بشه و یا دست کم ماشین حدود 15 دقیقه کار کنه که موتور و آبش گرم بشه چون در این حالت قدرت تمیزکنندگی جوهر نمک بیشتر میشه )

  2. ساعت 10 در واحد MTBE بودم که مبدل برای نصب آماده نبود و قرار شد برای بعد از ظهر آماده اش کنن ... ( در واحدهای بهره برداری عموما از این به هم ریختگی ها و بی برنامگی ها وجود داره مثه مبدل دیروز که اولش گفتن نصبش کنین و بعد از نصب دوباره دستور پیاده کردنش رو دادن  ... ! چون گفتن میخواد تست بشه .. اینجا هم مبدل رو دیروز با کفی بردند و امروز دوباره به محل سایت منتقل کردند و تازه شروع به شستنش کردند!

  3.  

    ماشین جنتکس رفته بود واحد  MTBE که یه مخزن زیر زمینی رو تخلیه کنه .... مکش نداشته ... بررسی های بعدی نشون داد که در کار قبلی یه تکه آجر در ورودی گیر کرده و راه مکس رو مسدود کرده ... ( علتش اینه که اپراتورهای دستگاه آشنایی با کار ندارند و دلسوز هم نیستند و بعد از بارگیری و تخلیه ... دستگاه رو بدرستی شستشو نمیدن ..) عملا فقط یه نفر کار با ماشین رو بلده و اون هانی هستش در صورتیکه باید چندی نفر همزمان بتونن با دستگاه کار کنن . سیبستم نباید به یه نفر متکی باشه .

  4. ساعت 15 رفتم واحد  MTBE مبدل E-3005 که آماده نصب بود . استادکار رگر و میلاد مشغول جا زدن بودند و موندم و کمک کردم تا کاملا ً جا زده شد و از نظر تراز بودن هم تنظیم شد. پایان کار ساعت 16

/ 0 نظر / 62 بازدید