تانكر تخليه MOTTOLA

<?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Tuesday, October 11, 2005<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

تانكر تخليه MOTTOLA  

 

لطفا در نظر داشته باشيد كه جنس مخزن از كربن استيل مي باشد .

 

تانكر تخليه MOTTOLA  با ظرفيت 9000 ليتر و با مشخصات فني كه در ضميمه آمده است طراحي شده است :

 

1-    اعتبار درخواست : 2 ماه

2-    نحوه پرداخت :  غير قابل بازگشت و از طريق رويت كارتد اعتباري

3-    زمان ارسال : 6 ماه بعد از اعلام رسمي پرداخت اعتبار

4-    ضمانت : 12 ماه بعد از ارسال تجهيزات

5-    مواردي كه ضمانت نمي شود  : آزمايش ؛ آموزش ، هزينه هاي بازرسي و ساير مواردي كه در اينجا ذكر نشده است .

 

موارد اختياري كه مي توان سفارش داد :

 

A)                 مخزن استنلس استيل

شركت مي توان جنس مخزن ر ا با استفاده از ورقه هاي  استنلس استيل AISI 316  و با ضخامت 5 ميلي متربسازد و ضمانت كند كه در برابر خوردگي و سائيدگي  ناشي از حمل آب با مقدار نمك بالا ، آب حاوي مواد مضر و ساير تركيبات اسيدي  مقاوم باشد . البته اين مواد  فقط رد مورد سطح بيروني مخزن است كه با رنگ آميزي شده است و شامل رنگ رزيني قير دار داخل مخزن نمي شود .

 

منتظر تبادل نظر با شما هستيم و آمده ارائه هر گونه اطلاعات مي باشيم .

كاتالوگي را كه حاوي اطلاعات مورد نياز است براي شما فرستادم

   .............................................................

 

 

تانكر تخليه فاضلاب موتولا :

 

مشخصه هاي فني :

 

ظرفيت 9000 ليتر

نصب بر روي  شاسي ايويكو مدل : AD  190 T 38 H (4*2)  با اتاق كوتاه 

فاصله بين محور عقب و جلو : 4200 ميلي متر

موتور : ديزل با تزريق مستقيم – 6 سيلندر خطي – چهار زمانه – كه با آب خنك مي شود

قدرت موتور : 380 اسب بخار

نوع تنفس موتور : توربو شارژر و افتر كولر

سطح گازهاي آلاينده : مطابق با استاندارد يورو 3

تعداد محورها 2*4

وزن ناخالص خودرو : 19 تن

كلاچ : تك صفحه اي خشك ؛ نوع كششي با ديافراگم فنري تقويت شده با قط 17 اينچ

جعبه دنده : از نوع : ZF 16 S151  و با 2+16 دنده معكوس – شكل درگير شدن دنده ها H  و مكانيكي مي باشد .

فرمان : هيدروليك و از  نوع گردشي – غربالك  فرمان از نظر ارتفاع و زاويه قابل تنظيم مي باشد .

چرخها : تعداد : 1+6 اندازه چرخها :  12.00 R20 با نگهدارنده چرخ زاپاس

اتاق : از نوع اتاق كوتاه كه با دستگاهها ي نشانگر مورد نياز تجهيز شده است

مخزن سوخت دستگاه : ظرفيت 300 ليتر و ساخته شده زا ورقه هاي فولادي

سيستم برقي : ولتاژ : 24 ولت – داراي دو باطري 12 ولت ( 170 آمپر ساعت ) مخصوص مناطق گرمسيري – دينام : 28 ولت 90 آمپر

 داراي سيستم تهويه مطبوع .

جعبه ابزار و جك

شلينگ باد كردن لاستيك

فشار سنج باد لاستيكها

مثلث هشدار دهنده براي توقف در جاده

كانال  هدايت گازهاي خروجي خودرو .

 

2- ساير تجهيزات :

مخزن :

-         استوانه اي شكل كه از ورق استيل با ضخامت 6 ميلي متر و از نوع : ST 37.2 ( DIN 17100)  با سر و ته محدب و به همراه دو سپر موج گير د ر داخل مخزن .

-         ظرفيت كل : 9000 ليتر بطور تقريبي

-         مفصل درقسمت عقب و جلو استفاده زا لايه هاي لاستيكي كه تنش هاي ناشي از پيچش دستگاه را كه ناشي از حركت و راندن ماشين و يا سطوح ناهموار است را جذب مي كنند .

-         مخزن دستگاه داري شيبي حدود 2 درجه به عقب است تا بتواند با استفاده زا نيروي گرانشي زمين ، محتويات مخزن را تخليه كند .

تانك شامل تجهيزات زير است :

-         دريچه اي در قسمت فوقاني با قطر : 500 ميلي متر و به همراه يك قفل دستي .

-         ولو مكش اوليه كه متصل به پمپ تخليه است و يك شير ايمني توپي كه به هنگام پر شدن مخزن از مكيده شدن مايع به داخل آن جلوگيري مي كند .

-         لوله مكش 4 اينچ قابل انعطاف كه از بيرون آمدن مواد داخل مخزن هم جلوگيري مي كند لوله مزبور داراي يك  گيت ولو توپي بوده كه به سادگي به يك مفصل كروي براي  مكيده شدن متصل مي شود .

-         يك گيت ولو 6 اينچ نيوماتيك  DIN 150 براي  تخليه در  عقب ماشين از جنس چدن كه به آساني قابل اتصال است و به همراه يك درپوش مي باشد .

-         تخليه از طريق  باز كردن شير تخليه كه از داراي كنترل نيوماتيك است صورت مي گيرد و بعد از باز شده اين ولو ؛ محتويات مخزن تحت نيروي جاذبه تخليه مي شود .

-         از يك سايت گلاس ايمني جهت ديدن سطح مايع مخزن استفاده مي شود كه محل آن رد قسمت انتهايي مخزن بوده و به آساني قابل تميز كردن مي باشد .

-         مخزن  تحت فشار 1- اتمسفر و 1+ اتمسفر آزمايش شده است .

-         نگهدارنده چهارچوب دستگاه : از دو تير اصلي فولادي درست شده است كه از طريق جوش كاري برق به يكديگر متصل شده اند

-         ورق هاي و پيچهاي  محكم كننده بر اساس دستورالعمل سازنده كاميون ساخته شده اند و به چهاررچوب شاسي ماشين بصورت محكم متصل گرديده اند .

 

 سيستم خلاء :

اين سيستم از بخش هاي زير ساخته شده است :

-         شير ايمني از نوع شناور كه در داخل مخزن قرار داده شده است

-         صافي (فيلتر )  از جنس استيل گالوانيزه شده كه بين مخزن و پمپ مكنده قرار داده شده است و به همراه يك توپ شناور و يك دريچه اي شيشه اي براي ديدن و بازرسي . اين وسيله باعث مي شود كه در صورت نشت احتمالي از ولو سرريز كننده ،  گل و لاي و لجن وارد پمپ تخليه نشود .

-         فيلتر هوا  كه بر سر راه هواي ورودي پمپ قرار داده شده است

-         صدا خفه كن كه بر سر راه خروجي پمپ خلاء قرار داده شده و به شيري مجهز است كه براي جمع آوري روغن مورد استفاده است .

-         شير دستي براي تميز كردن و شستشوي صافي .

-         شير كنترل خلاء كه بر روي فشار 5/ + بار تنظيم شده است .

-         شير چند راهه براي فشار / خلاء كه بطور دستي عمل مي كند .

-        

/ 0 نظر / 20 بازدید