خار دو تکه انتهای فنرسوپاپ موتورخودروSplit Cotter

 خار دو تکه انتهای فنرسوپاپ موتورخودروSplit Cotter

 

 Split collar = Cotter valve = split tapered

New Split Valve Spring Retainer Lock (intake & exhaust)

در ماشین های  دیزلی ژاپنی نیسان که در کرین های تادانوی شرکت ما مورد استفاده است  این خار به اسم

Split collar = طوقه دو تکه = خار دو تکه نامیده می شود.

ولی در موتورهای  دیگر بنام :

Cotter valve   Split tapered و Retainer lock و valve lock هم نامیده می شود

New Replacement Split Valve Spring Retainer Lock for Intake and Exhaust Valves (16 required per vehicle)

تعویض خار نگهدارنده دو تکه برای سوپاپ های ورودی و خروجی ( جمعا 16 تا برای موتور 4 سیلندر )

Replaces your burned out, lost valve spring locks. Comes complete ready for install. Fits flat head "Hurricane" motor. Highest quality available!!! Two required per valve, guaranteed proper fit for end of valve.

خارهای دو تکه ای را که آثار سوختگی روی آنها وجود دارد باید تعویض شود . برای هر یک از سوپاپها دو عدد خار مورد نیاز است ( دو تکه ) و باید بطور متناسب در انتهای سوپاپ قرار داده شود

اینجا چون برای سفارش قطعه از انبار لازم است که شماره قطعه  part number  را پیدا کنیم دانستن اسم  انگلیسی آن اهمیت دارد .

http://www.newtonnet.co.uk/coupe/service/xml/graphics/A5/A5EM036A.gif

http://www.terrysjag.com/mm5/graphics/00000002/EBC2997.jpg

اینم عکسش :

 

 

.

.........نوشته : محمد توکلی – 4 خرداد ماه 1394 – خوارزمی بانک ماشین آلات BIPC

منابع :

http://www.reizendemoke.be/techniek/manual/engine/2.htm

http://www.terrysjag.com/category/E-TYPE-SER3-HEAD-VALVES.html

http://motorarticles.freehostia.com/engine%20overhaul%20procedures.htm

http://www.kaiserwillys.com/product/357/willys-jeep-engine-valve-train-valve-locks-parts-accessories

http://midwestjeepwillys.com/fc150-f134-engineparts.html

 

 

 

/ 1 نظر / 27 بازدید
sara

سلام وبلاگ شما را ديدم قالب ومطالب قشنگي داشت براي افزايش بازديد وبلاگت مي توني به آدرس زير ثبتش کني تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلي که وبلاگتو ثبت مي کني بزرگترين دايرکتوري وبلاگ نويسان است و فوق العاده پر بازديد.