بانک ماشین آلات پتروشیمی بندر امام


تانكر تخليه MOTTOLA

Tuesday, October 11, 2005

 

تانكر تخليه MOTTOLA  

 

لطفا در نظر داشته باشيد كه جنس مخزن از كربن استيل مي باشد .

 

تانكر تخليه MOTTOLA  با ظرفيت 9000 ليتر و با مشخصات فني كه در ضميمه آمده است طراحي شده است :

 

1-    اعتبار درخواست : 2 ماه

2-    نحوه پرداخت :  غير قابل بازگشت و از طريق رويت كارتد اعتباري

3-    زمان ارسال : 6 ماه بعد از اعلام رسمي پرداخت اعتبار

4-    ضمانت : 12 ماه بعد از ارسال تجهيزات

5-    مواردي كه ضمانت نمي شود  : آزمايش ؛ آموزش ، هزينه هاي بازرسي و ساير مواردي كه در اينجا ذكر نشده است .

 

موارد اختياري كه مي توان سفارش داد :

 

A)                 مخزن استنلس استيل

شركت مي توان جنس مخزن ر ا با استفاده از ورقه هاي  استنلس استيل AISI 316  و با ضخامت 5 ميلي متربسازد و ضمانت كند كه در برابر خوردگي و سائيدگي  ناشي از حمل آب با مقدار نمك بالا ، آب حاوي مواد مضر و ساير تركيبات اسيدي  مقاوم باشد . البته اين مواد  فقط رد مورد سطح بيروني مخزن است كه با رنگ آميزي شده است و شامل رنگ رزيني قير دار داخل مخزن نمي شود .

 

منتظر تبادل نظر با شما هستيم و آمده ارائه هر گونه اطلاعات مي باشيم .

كاتالوگي را كه حاوي اطلاعات مورد نياز است براي شما فرستادم

   .............................................................

 

 

تانكر تخليه فاضلاب موتولا :

 

مشخصه هاي فني :

 

ظرفيت 9000 ليتر

نصب بر روي  شاسي ايويكو مدل : AD  190 T 38 H (4*2)  با اتاق كوتاه 

فاصله بين محور عقب و جلو : 4200 ميلي متر

موتور : ديزل با تزريق مستقيم – 6 سيلندر خطي – چهار زمانه – كه با آب خنك مي شود

قدرت موتور : 380 اسب بخار

نوع تنفس موتور : توربو شارژر و افتر كولر

سطح گازهاي آلاينده : مطابق با استاندارد يورو 3

تعداد محورها 2*4

وزن ناخالص خودرو : 19 تن

كلاچ : تك صفحه اي خشك ؛ نوع كششي با ديافراگم فنري تقويت شده با قط 17 اينچ

جعبه دنده : از نوع : ZF 16 S151  و با 2+16 دنده معكوس – شكل درگير شدن دنده ها H  و مكانيكي مي باشد .

فرمان : هيدروليك و از  نوع گردشي – غربالك  فرمان از نظر ارتفاع و زاويه قابل تنظيم مي باشد .

چرخها : تعداد : 1+6 اندازه چرخها :  12.00 R20 با نگهدارنده چرخ زاپاس

اتاق : از نوع اتاق كوتاه كه با دستگاهها ي نشانگر مورد نياز تجهيز شده است

مخزن سوخت دستگاه : ظرفيت 300 ليتر و ساخته شده زا ورقه هاي فولادي

سيستم برقي : ولتاژ : 24 ولت – داراي دو باطري 12 ولت ( 170 آمپر ساعت ) مخصوص مناطق گرمسيري – دينام : 28 ولت 90 آمپر

 داراي سيستم تهويه مطبوع .

جعبه ابزار و جك

شلينگ باد كردن لاستيك

فشار سنج باد لاستيكها

مثلث هشدار دهنده براي توقف در جاده

كانال  هدايت گازهاي خروجي خودرو .

 

2- ساير تجهيزات :

مخزن :

-         استوانه اي شكل كه از ورق استيل با ضخامت 6 ميلي متر و از نوع : ST 37.2 ( DIN 17100)  با سر و ته محدب و به همراه دو سپر موج گير د ر داخل مخزن .

-         ظرفيت كل : 9000 ليتر بطور تقريبي

-         مفصل درقسمت عقب و جلو استفاده زا لايه هاي لاستيكي كه تنش هاي ناشي از پيچش دستگاه را كه ناشي از حركت و راندن ماشين و يا سطوح ناهموار است را جذب مي كنند .

-         مخزن دستگاه داري شيبي حدود 2 درجه به عقب است تا بتواند با استفاده زا نيروي گرانشي زمين ، محتويات مخزن را تخليه كند .

تانك شامل تجهيزات زير است :

-         دريچه اي در قسمت فوقاني با قطر : 500 ميلي متر و به همراه يك قفل دستي .

-         ولو مكش اوليه كه متصل به پمپ تخليه است و يك شير ايمني توپي كه به هنگام پر شدن مخزن از مكيده شدن مايع به داخل آن جلوگيري مي كند .

-         لوله مكش 4 اينچ قابل انعطاف كه از بيرون آمدن مواد داخل مخزن هم جلوگيري مي كند لوله مزبور داراي يك  گيت ولو توپي بوده كه به سادگي به يك مفصل كروي براي  مكيده شدن متصل مي شود .

-         يك گيت ولو 6 اينچ نيوماتيك  DIN 150 براي  تخليه در  عقب ماشين از جنس چدن كه به آساني قابل اتصال است و به همراه يك درپوش مي باشد .

-         تخليه از طريق  باز كردن شير تخليه كه از داراي كنترل نيوماتيك است صورت مي گيرد و بعد از باز شده اين ولو ؛ محتويات مخزن تحت نيروي جاذبه تخليه مي شود .

-         از يك سايت گلاس ايمني جهت ديدن سطح مايع مخزن استفاده مي شود كه محل آن رد قسمت انتهايي مخزن بوده و به آساني قابل تميز كردن مي باشد .

-         مخزن  تحت فشار 1- اتمسفر و 1+ اتمسفر آزمايش شده است .

-         نگهدارنده چهارچوب دستگاه : از دو تير اصلي فولادي درست شده است كه از طريق جوش كاري برق به يكديگر متصل شده اند

-         ورق هاي و پيچهاي  محكم كننده بر اساس دستورالعمل سازنده كاميون ساخته شده اند و به چهاررچوب شاسي ماشين بصورت محكم متصل گرديده اند .

 

 سيستم خلاء :

اين سيستم از بخش هاي زير ساخته شده است :

-         شير ايمني از نوع شناور كه در داخل مخزن قرار داده شده است

-         صافي (فيلتر )  از جنس استيل گالوانيزه شده كه بين مخزن و پمپ مكنده قرار داده شده است و به همراه يك توپ شناور و يك دريچه اي شيشه اي براي ديدن و بازرسي . اين وسيله باعث مي شود كه در صورت نشت احتمالي از ولو سرريز كننده ،  گل و لاي و لجن وارد پمپ تخليه نشود .

-         فيلتر هوا  كه بر سر راه هواي ورودي پمپ قرار داده شده است

-         صدا خفه كن كه بر سر راه خروجي پمپ خلاء قرار داده شده و به شيري مجهز است كه براي جمع آوري روغن مورد استفاده است .

-         شير دستي براي تميز كردن و شستشوي صافي .

-         شير كنترل خلاء كه بر روي فشار 5/ + بار تنظيم شده است .

-         شير چند راهه براي فشار / خلاء كه بطور دستي عمل مي كند .

-         نشان دهنده مقدار روغن بر روي مخزن روغن  پمپ خلاء

-         يك عدد پمپ خلاء ار نوع پره هاي لغزنده ، كه با هوا خنك مي شود و از نوع خود روغنكاري است و عملكرد آن بشرح زير است :

-         حداكثر ايجاد خلاء : 93%

-         جريان هواي آزاد : 490 متر مكعب در ساعت ( 2/8 ليتر در دقيقه )

-          حداكثر سرعت دوران : 1300 دور در دقيقه

-         عمق مكش :  8 mt

-         ميزان صدا : با حالت 60% وكيوم در 7 متر : 78 دسي بل

-         ميزان مصرف روغن : 160تا 170 گرم در ساعت .

 

سيستم انتقال نيرو :

شامل :

سيستم PTO مرتبط با جعبه دنده خودرو به همراه سيستم كنترل نيوماتيكي داخل اتاق .

محور انتقال نيرو ، پولي و تسمه

سيستم هاي كنترل  و ابزار دقيق :

تابلوي نترل اصلي در داخل كابين و جلوي راننده قرار دارد و شامل :

-         سيستم كنترل نيوماتيك براي PTO مي باشد كه  كار درگير كردن و آزاد كردن ان را بر عهده دارد . چراغ هشدار دهند ه هم براي ان در نظر گرفته شده است .

-         كليد راهنماي چرخش

 

دورمين تابلوي كنترل در عقب و سمت راست خودرو قرار گرفته است و شامل :

-         درجه نشان دهنده ميزان خلاء

-         سيستم كنترل نيوماتيكي براي شير تخليه عقب DN 150  و باز و بسته كردن ان مي باشد .

-         متعلقات بدنه :

-         - دو عدد قفل نگهدارنده كناري براي ابزار و شلينگها ( كه يكي در سمت راست و ديگري در سمت چپ قرار و بر روي بدنه و در طول مخزن قرار گرفته اند .

-         يك پله مقاوم در برابر سر خوردن كه براي دسترسي به دريچه بالايي ماشين مورد استفاده است .

-         دو عدد محافظ گلگير زا جنس فولاد گالوانيزه براي چرخهاي عقب كه بطور كامل پاشش هاي ناشي از حركت چرخش را مي گيرد .

-         محلي در كنار ماشين براي نگهداري چرخ زاپاس

 

            رنگ آميزي :

عمليات زير بر روي ان انجام شده است :

داخل :

چربي زدايي فسفري با استفاده فسفات و در كوره خشك كننده با درجه حرارت 80 درجه سانتي گراد . . سه لايه پوشش ضد خوردگي بر روي سطح داخلي با استفاده از رنگ رزيني قيري داده شده است .

بيرون مخزن :

شن پاشي سطوح فلزي ، چربي زدايي فسفري با استفاده از فسفات آهن در كوره اي با درجه حرارت 80 درجه سانتيگراد .

استفاده از رنگ ضد زنگ با پايه روي و پرداخت نهايي جدار بيروني مخزن با استفاده از لعاب سنتتيك در رنگ سفيد . كه كل ضخامت اين لايه رد هيچ جاي خودرو كمتر زا 70 ميكرون نيست .

 

متعلقات خارجي :

متعلقات استاندارد زير به همراه ماشين ارائه داده شده است .

يك عدد راهنماي چرخنده كه درد قسمت عقب و انتهايي بالاي مخزن نصب شده است

دو عدد شلنگ قابل انعطاف با قطر 100 ميلي متر براي مكش و با طول سه متر كه مجهز به مفصل توپي براي اتصال آسان مي باشد و كل طول للوه به 6 متر مي رسد .

يك عدد تبديل كاهنده 6 اينچ به 4 اينچ براي تخليه قسمت عقب

يك عدد دفترچه راهنما به زبان انگليسي براي تعمير و نگهداري دستگاه

يك عدد كاتالوگ به زبان انگليسي براي قطعات يدكي دستگاه

 

...........................................................م. ت 21 مهرماه 1384 ماهشهر BIPC

 


محمد توکلی

صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پست الكترونيك

محمد توکلی


نویسندگان
محمد توکلی


آرشیو من
آذر ٩٥
آبان ٩٥
مهر ٩٥
شهریور ٩٥
امرداد ٩٥
تیر ٩٥
خرداد ٩٥
اردیبهشت ٩٥
فروردین ٩٥
اسفند ٩٤
بهمن ٩٤
دی ٩٤
آبان ٩٤
مهر ٩٤
شهریور ٩٤
امرداد ٩٤
تیر ٩٤
خرداد ٩٤
اردیبهشت ٩٤
اسفند ٩۳
بهمن ٩۳
دی ٩۳
آذر ٩۳
شهریور ٩۳
تیر ٩۳
خرداد ٩۳
اردیبهشت ٩۳
فروردین ٩۳
آذر ٩٢
آبان ٩٢
مهر ٩٢
شهریور ٩٢
امرداد ٩٢
تیر ٩٢
فروردین ٩٢
اسفند ٩۱
بهمن ٩۱
امرداد ٩۱
فروردین ٩۱
اسفند ٩٠
بهمن ٩٠
دی ٩٠
آذر ٩٠
آبان ٩٠
مهر ٩٠
شهریور ٩٠
امرداد ٩٠
تیر ٩٠
خرداد ٩٠
اردیبهشت ٩٠
فروردین ٩٠
آذر ۸٩
آبان ۸٩
مهر ۸٩
فروردین ۸٩
اردیبهشت ۸۸
اسفند ۸٧
دی ۸٧
آذر ۸٧
آبان ۸٧
شهریور ۸٧
امرداد ۸٧
تیر ۸٧
خرداد ۸٧
اردیبهشت ۸٧
فروردین ۸٧
اسفند ۸٦
بهمن ۸٦
دی ۸٦
آبان ۸٦
مهر ۸٦
شهریور ۸٦
تیر ۸٦
خرداد ۸٦
اردیبهشت ۸٦
اسفند ۸٥
دی ۸٥
آبان ۸٥
تیر ۸٥
خرداد ۸٥
اردیبهشت ۸٥
بهمن ۸٤
دی ۸٤
آذر ۸٤
آبان ۸٤
مهر ۸٤
شهریور ۸٤
امرداد ۸٤
خرداد ۸٤
فروردین ۸٤
بهمن ۸۳
دی ۸۳
مهر ۸۳
خرداد ۸۳
اردیبهشت ۸۳
فروردین ۸۳


لینک دوستان
  ليست وبلاگ ها
قالب هاي وبلاگ
اخبار ایران
فناوری اطلاعات
تفريحات اينترنتي
پردیس من


آمار وبلاگ


وبلاگ فارسی
  RSS 2.0